...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست

خرید بک لینک
*.. happy new year* میشه گفت یه سالهایی هیچی سر جاش نیست.. مثلا عید نوروز..مناسبتهای سال.. خوب ۱۰۰% نمیشه همیشه مثل هر سال همه چی خوب باشه و اونجوری که دوست داری.. میپرسی چرا؟ خب.. چون تو آدم ۱ سال پیشت نیستی ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...

ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:34

صفحه بندی