میشه گفت یه سالهایی هیچی سر جاش نیست.. مثلا عید نوروز..مناسبتهای سال.. خوب ۱۰۰% نمیشه همیشه مثل هر سال همه چی خوب باشه و اونجوری که دوست داری.. میپرسی چرا؟ خب.. چون تو آدم ۱ سال پیشت نیستی ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست...ما را در سایت ...اگر تنهاترین تنها شوم..باز هم خدا هست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 11:34